RSS

Mai multe asociatii filantropice ale Bisericii au constituit Federatia ,,Filantropia”

23 Mai

daniel_tariceanu_incluziunea sociala

Mai multe asociaţii filantropice ale Bisericii au constituit Federaţia ,,Filantropia”.

Mai multe asociaţii si fundaţii filantropice aparţinând Bisericii Ortodoxe Române s-au constituit, începând de ieri, 22 mai 2008, într-o Federaţie numită ‘Filantropia’. Prin constituirea acestei federaţii se urmareşte sprijinirea şi dezvoltarea activităţii social-filantropice a tuturor Eparhiilor Bisericii Ortodoxe Române.

Aceasta Federaţie are drept scop dezvoltarea capacităţilor organizaţionale a cooperării şi a forţei de acţiune a organizaţiilor membre, a altor organizaţii care functionează cu binecuvântarea Bisericii şi a Sectoarelor Social-Filantropice ale eparhiilor din cuprinsul Patriarhiei Române. Obiectivele sunt: elaborarea şi implementarea de strategii şi programe comune în domeniile asistenţa socială, medicală, educaţională şi al dezvoltării comunitare, încurajarea participării la viaţa sociala a membrilor comunitatii si cultivarea sentimentului de solidaritate sociala; dezvoltarea capacitatii organizationale si de resurse umane a organizatiilor membre, a altor organizatii nonguvernalentale care functioneaza cu binecuvantarea Bisericii si a sectoarelor social-filantropice ale eparhiilor Bisericii’.

Deocamdată asociaţiile şi fundaţiile ce vor constitui Federaţia ‘Filantropia’ sunt: Asociaţia „Diaconia” de la Bucureşti, Fundatia „Solidaritate şi Speranţă” de la Iaşi, Asociatia „Vasiliada” de la Craiova, Fundatia „Filantropia Timisoara” de la Timisoara, Asociaţia Filantropică Medical-Creştină „Christiana” de la Cluj, Asociatia „Filantropia Ortodoxă Alba-Iulia” de la Alba Iulia, Asociaţia Filantropică Creştin-Ortodoxă „Sfântul Vasile cel Mare” de la Galaţi, Asociaţia Socio-Culturală „Matei Basarab” de la Slobozia.

sursa>http://www.m-ol.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=3689&Itemid=9

foto> http://www.fabricadebani.ro/userfiles/daniel_tariceanu_3.jpg

 
8 comentarii

Scris de pe Mai 23, 2008 în diverse, ecclesia, Vesti

 

Etichete: , , , , , , ,

8 răspunsuri la „Mai multe asociatii filantropice ale Bisericii au constituit Federatia ,,Filantropia”

  1. Vasile Grigoras

    Septembrie 28, 2009 at 5:49 pm

    Buna ziua,
    Ma numesc Vasile Grigoras si cu permisiunea dvs. va prezint doua propuneri din domeniu umanitar de suflet destinate semenilor in nevoi indiferent de varsta, sex, religie si nationalitate. Am aflat de dvs. de pe internet si am fost indemnat sa va scriu gandurile si intentiile mele sincere. Sunt un om de buna credinta, varsta de 50 ani, am 4 copii majori casatoriti la casele lor, am un suflet mare si intotdeauna mi-am dorit sa fac bine, sa ajut pe cei care au nevoie de ajutor, fie ca sunt copii, adulti sau batrani nu conteaza, important este ca cei care dorim si putem sa ne unim si sa facem ceva sa-i ajutam, sa-i salvam pe cei in suferinta. Copii mei sunt pe picioarele lor si sunt fericit pentru asta. De la aceasta varsta am hotarat sa ma dedic acivitatii umanitare/filantropice. Am intalnit oameni, cunosc multe cazuri si situatii dramatice, bolnavi cronici cu diferite afectiuni unele incurabile, handicapati, persone paralizate unele imobilizate la pat, foarte saraci unii oameni traiesc chiar in bordeie fara curent electric si fara apa potabila nu mai vorbesc de alte utilitati care le lipsesc pentru un trai decent. Cunosc si cazuri cand persone nevinovate, oameni de buna credinta sufera din cauza unor abuzuri chiar cauzate de cei care trebuie sa faca dreptate in aceasta tara si nu sunt putine astfel de cazur si imi doresc ca si pe acestia sa-i ajutam pentru ca nu pot sa fi nepasator fata de fiintele umane care sufera. Trebuie sa va spun ca si eu am fost abuzat chiar de catre unii magistrati care sunt in cardasie cu oamenii de rea credinta ( excroci), este o mare rusine pentru astfel de oameni care reprezinta autoritatile statului roman un caz mai mult decat alarmant si din pacate sunt foarte multe abuzuri in tara noastra si impotriva carora oamenii de buna credinta trebuie sa luam ATITUDINE.
    “Impreuna putem invinge mentalitatea retrograda, indiferenta si teama”
    Aceste fiinte napastuite de soarta sau nascut cu un destin nefericit, iar altii pe parcursul vetii din motive obiective au ajuns in situatii de dificultate. Stiind foarte bine ce inseamna suferinta, nu ma lasa constiinta sa fiu nepasator fata de acestia. Din aceste motive si pentru faptul ca in viata cat traim este bine sa daruim, am ajuns la concluzia si am hotarat ca sa ma implic si eu in activitatea de sustinere umanitara la nivel national si international. Din anul 2004 pana in prezent am facut un studiu din propria initiativa si mam gandit cum as putea contribui si eu la vindecarea, tratarea si sustinerea nevoiasilor din Romania. In acelas timp mam informat si am analizat posibilitatile exsistente pe plan international in acest sens. Am descoperit date importante, am cules informatii si acum stiu destul de bine ca exista mari posibilitati privind atragerea de ajutoare materiale si financiare de pretutindeni si am conexiuni largi in aceasta privinta pe intreg mapamondul. Cunoscand acest potential important al resurselor pentru nevoiasi si pentru ca am parghiile necesare mam gandit la doua variante prin care as putea contribui direct si imediat la atragerea de ajutoare pentru nevoias, astfel:
    1. – O varianta este aceea ca as dori o colaborare dircta cu un ONG care are proiecte pentru sustinerea nevoiasilor de orice varsta, sex, indiferent de nationalitate si religie, de preferat o organizatie care are azil sau centru pentru asistati ori centru de ingrijire la domiciliu. In privinta colaborarii sunt dispus sa ma alatur unei organizatii umanitare al carui presedinte este un om serios, de incredere, deschis si sincer.
    2. – A doua varianta este ca doresc sa infiintez o fundatie umanitara de binefacere/filantropica la nivel national. Pe langa faptul ca fundatia va sprijini alte fundatii, aziluri, centre si spitale, doresc tare mult ca la nivel central noua organizatie sa aiba un centru pentru cazurile deosebit de grave. Fundatia va ajuta personae din toate categoriile sociale si va infiinta un azil cu doua sectii respectiv: azil pentru nevoiasi si azil de lux pentru pensionarii care au posibilitati si doresc asa ceva. Am nevoie de parteneri, oameni de buna credinta de preferinta unul dintre acestia as vrea sa fie preot, iar 2-3 dintre acestia pot deveni vicepresedinti al organizatiei noi pe care intentionez sa o infiintez in cazul ca nu voi colabora cu o organizate umanitara agreiata de mine. Nu tin neaparat sa infiintez o organizatie umanitara, dar o voi infiinta in cazul in care nu gasesc un ONG competent. Trebuie sa va spun ca sunt un om serios, de incredere si cinstit care doreste sa ajute cat mai multe personae aflate in deriva si chiar organizatii umanitare care au centre de ingrijire sau si azil. Precizez ca toate actiunile si proectele in care doresc sa ma implic vor fi numai in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
    “Cea mai valoroasă comoară a oamenilor este omenia”
    Va transmit acest mesaj cu propunerea mea sincera pe care va rog sa o analizati si sa dispuneti daca doriti sa-mi fiti alaturi in demersurile mele umanitare pentru atragerea de ajutoare in vederea sustinerii activitatii umanitare din Romania. Bunul Dumnezeu ne indeamna sai ajutam pe ce-i saraci, va rog haideti sa urmam sfatul Domnului. In spiritul credintei, omeniei si al solidaritatii, am apelat la dvs cu incredere si speranta pentru ca am nevoie de oameni buni care sunt dispusi sa faca multe lucruri frumoase si sa bucuram pe ce-i care sufera, haideti sa ne mobilizam si impreuna vom transforma speranta in realitate, iar bunul Dumnezeu ne va binecuvanta.

    As fi fericit daca sunteti dispus sa-mi fi-ti alaturi sau daca nu doriti sper ce-l putin sa-mi recomandati un om de bine, cu suflet mare care sa-mi fie alaturi in demersurile mele umanitare pentru a ajuta cat mai multe persone care au nevoie si asteapta un ajutior din partea celor care pot ajuta. Dragi prieteni, fratilor trebuie sa luam ATITUDINE pentru sustinerea nevoiasilor, dar si impotriva ABUZURILOR, nu conteaza in ce domeniu lucrati, important este sa aveti bunavointa si sa nu fiti nepasatori de categoriile umane care traiesc chiar si drame, contez si in dumneavoastra.
    “Generozitatea nu constă în a da mult, ci a da atunci când e nevoie”
    Astept raspuns cu incredere si speranta, DOAMNE AJUTA!
    Cu respect si consideratie,
    Vasile Grigoras
    E-mail: vasile.grigoras50@yahoo.com
    P.S. Doresc tare mult sa-mi atrag alaturi oameni cu suflet bun si prieteni adevarati cu care sa putem face lucruri extraordinare pentru fiintele din Romania care sufera. Exista o mare sansa sa-i facem sa zambeasca pe ce-i care nu stiu ce inseamna a se BUCURA de viata, de a trai decent!

     
  2. Bogdan Alexandru

    Decembrie 9, 2009 at 1:50 am

    Buna ziua,

    Exista un caz foarte delicat al unei familii din Vintu de Jos judetul Alba, care are 2 copii cu probleme grave de sanatate ambii avand distrofie musculara.

    Daca ati dori sa ii ajutati intr-un fel puteti lua legatura cu ei. Va las un link ce le prezinta cazul

    http://www.adevarul.ro/locale/alba_iulia/Calvarul_unei_familii_din_Vintu_de_Jos_0_163783931.html

     
  3. Anca Maria

    Martie 11, 2010 at 6:58 pm

    buna,suntem 2 fete cu handicap locomotor gradul unu..si am dori sa lucram ceva..dk ne puteti ajuta cu un loc de munca..va multumim

     
  4. SILVIA ELEFTERIU

    Mai 17, 2010 at 8:41 am

    Buna ziua ma numesc SILVIA ELEFTERIU sunt din galati am sotul cu handicap accentuat dar boala s-a accentuat si nu-l mai pot manevra acum foloseste pampers nu-l mai pot duce la baie ,nu-l mai pot ridica este rigid ne fiind transportabil As avea nevoie de un pat special care se ridica si coboara cu saltea cu invelis de cauciuc si cu margini metalice sa nu cada poate ca nu stiu sa ma exprim bine ca sa intelegeti dar sunt asemanatoare ca cele de spital As putea plati sau l-as inapoia cand nu mai am nevoie de el .poate se gaseste cineva sa ma ajute suntem pensionari amandoi si nici eu nu sunt prea sanatoasa

     
  5. DAN VOICULESCU

    Iulie 20, 2010 at 11:26 pm

    PENTRU A NU MAI PLATI IMPOZIT STATULUI MAI BINE ATI DONA DIN PUTINU DUMNEAVOASTRA PT UN CAZ SOCIAL STIM UN BAIAT CARE A CRESCUT LA CASA DE COPII SUFERA DE LEUCEMIE [MIELITA] HIPER SPLINISM HEMATOLOGIC CIROZA HEPATICA CONT BANKAR LA http://WWW.RAIFFEISENBANK.RO CONT RONI NO IBAN: RO71RZBR 0000060012717464 CONT EURO IBAN: RO16RZBR 0000060012265755 COD SWIFT RZBRROBU VA MULTUMIM ANTICIPAT DAN DIACONESCU

     
  6. DAN Diaconescu

    Iulie 20, 2010 at 11:27 pm

    PENTRU A NU MAI PLATI IMPOZIT STATULUI MAI BINE ATI DONA DIN PUTINU DUMNEAVOASTRA PT UN CAZ SOCIAL STIM UN BAIAT CARE A CRESCUT LA CASA DE COPII SUFERA DE LEUCEMIE [MIELITA] HIPER SPLINISM HEMATOLOGIC CIROZA HEPATICA CONT BANKAR LA http://WWW.RAIFFEISENBANK.RO CONT RONI NO IBAN: RO71RZBR 0000060012717464 CONT EURO IBAN: RO16RZBR 0000060012265755 COD SWIFT RZBRROBU VA MULTUMIM ANTICIPAT DAN DIACONESCU

     
  7. nicoleta borcan

    Septembrie 18, 2010 at 8:59 am

    http://www.binefacere.ro/2009/12/sustineti-o-familie-financiar-sau-prin-donatie-de-scutece/ tel o768458447 in prezent avem la intretinere 28 mil va rugam ajutati-ne

     
  8. Mihai@Asociatia Martyria

    Octombrie 31, 2012 at 7:26 am

    Este de apreciat aceasta initiativa.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

     

Lasă un răspuns

 
