RSS

VIATA FARA DRAGOSTE… ISI PIERDE SENSUL…

18 Iul
Scriptura iubirii de Dumnezeu

Scriptura iubirii de Dumnezeu

VIATA FARA DRAGOSTE… ISI PIERDE SENSUL…

Am primit aceste randuri pe mess, cred ca sunt foarte adevarate si utile.

De obicei eu nu prea sunt de acord cu massurile de pe mess, tocmai din cauza ca vin pe un fundal psihologic, mai degraba decat cel duhovnicesc. Aceste randuri de mai jos insa, vin cu acea savoare paulina care aseza la temelia intregii existente umane, Dragostea Treimica. Astfel ca aceasta Iubire Dumnezeiasca, se imprima (trebuie) in toate lucrarile umane, chiar si in fiinta omului. (dan.camen.)

„Inteligenta fara dragoste, te face pervers.

Justitia fara dragoste, te face implacabil.

Diplomatia fara dragoste, te face ipocrit.

Succesul fara dragoste, te face arogant.

Bogatia fara dragoste, te face avar.

Supunerea fara dragoste, te face servil.

Saracia fara dragoste, te face orgolios.

Frumusetea fara dragoste, te face ridicol.

Autoritatea fara dragoste, te face tiran.

Munca fara dragoste, te face sclav.

Simplitatea fara dragoste, isi pierde valoarea.

Vorbele fara dragoste, te fac introvertit.

Legea fara dragoste, te supune.

Politica fara dragoste, te face egoist.

Credinta fara dragoste, te face fanatic.

Crucea fara dragoste, reprezinta tortura.

VIATA FARA DRAGOSTE… ISI PIERDE SENSUL…”

foto> http://littlelamb.ro/ovidiu/foame-de-dragoste

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 18, 2008 în Fara categorie

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „VIATA FARA DRAGOSTE… ISI PIERDE SENSUL…

  1. Simon Starr

    Iulie 19, 2008 at 1:10 am

    Eu unul cred in dragostea la prima vedere si mai ales in dragostea fara bariere sociale. Am citit lista asta si nu sunt de acord de exemplu… munca fara dragoste te face sclav sau frumusetea fara dragoste te face servil… deci efectiv nu inteleg, oricat as incerca. Munca fara salariu corespunzator te face sclav… (uite de exemplu eu pana sa devin dansator si coregraf am muncit mult timp ca figurant in reclame… si luam si atunci bani frumosi. Unii colegi de-ai mei s-au angajat pe la firme si castigau putin si erau sclavi la patroni pe cand eu eram freelancer, aveam banutii mei, etc.)

    Iar eu mai stiu si fete frumoase care nu ma iubesc, dar care nu sunt deloc ridicole. Adica sunt ultimele ridicole de pe fata pamantului (in sensul ca nu sunt deloc). Acestea fiind spuse, ca un comentariu constructiv te invit dragul meu sa schimbi aceasta lista pentru ca nu este in totalitate adevarata.

    Dragoste!, nu sex!

     
  2. Cristi

    Iulie 19, 2008 at 7:28 am

    Doua articole extraordinare in sprijinul laicatului ortodox si critice la adresa reactiei d-lui Baconsky în Gazeta de Transilvania (www.gtbv.ro):

    1. Mircea Platon, „Cum „care laicat”?”
    2. Răzvan Ionescu, „Dincolo de anturaj”

    Poate le puteţi prelua, sau da un link

    Cristi

     

Lasă un răspuns

 
