RSS

‘Verbul’ Ortodox

09 Noi

vita de vie plina de roade

VERBUL ORTODOX

Am preluat de pe blogul Trai Ortodox o lista interesanta si foarte bine structurata a ceea ce eu numesc ‘Verbul’ ortodox romanesc de pe net, adica cuvantul plin de putere al Ortodoxiei romanesti in planul digital al  internetului multinational si plurireligios, de foarte multe ori chiar a-religios. Cu toate acestea, cred ca exista si inca alte multe bloguri sau site-uri romanesti care nu sunt destul de vizibile sau actualizate cu informatie, de aceea socotesc ca o permanenta actualizare a listei este binevenita.

dan.camen.

1. Site-uri ale eparhiilor ortodoxe româneşti:

a) Patriarhie:

b) Mitropolii:

c) Arhiepiscopii şi Episcopii:

în Mitropolia Dobrogei şi Bucovinei:

–  în Mitropolia Moldovei şi Bucovinei:

–  în Mitropolia Ardealului:

–  în Mitropolia Clujului, Albei, Crişanei şi Maramureşului:

–  în Mitropolia Olteniei:

–  în Mitropolia Banatului:

d) Unităţi dependente direct de Patriarhia Română:

  • Vicariatul Ucrainean

e) Structuri diasporale (în afara graniţelor ţării)

2.  Biserici Ortodoxe Surori:

3. Site-uri ale Mănăstirilor:

4.  Slujitori:

5. Sfinţi:

6. Site-uri Facultăţi de Teologie:

7.  Site-uri ortodoxe:

8.  Bloguri ortodoxe:

9.  Alte bloguri si site-uri:

 
 

Etichete: , , , , ,

5 răspunsuri la „‘Verbul’ Ortodox

  1. Ovidiu Capitan

    Noiembrie 9, 2008 at 8:35 pm

    Doamne ajuta !!!
    Imi pare bine si sunt foarte onorat ca ati gasit un folos si ca ati preluat aceasta lista a Web-ului ortodox sau a ‘Verbului’ ortodox, dar as face o recomandare ca la punctul 9 sa modificati pentru a nu se creea confuzia ca acele site-uri si bloguri imi apartin…in afara de blogul Trai Ortodox ce imi apartine…restul sunt site-uri si bloguri partenere. Voi modifica si eu la mine pe blog. Va multumesc

     
  2. dancamen

    Noiembrie 9, 2008 at 11:02 pm

    am modificat

    dan.camen.

     
  3. Ovidiu Capitan

    Noiembrie 10, 2008 at 8:55 am

    Va multumesc si va anunt ca urmandu-va sfatul am imbogatit lista cu alte site-uri ortodoxe, incercand de acum ca sa o „updatez” saptamanal in cazul ca va aparea ceva nou in lumea virtuala a Internetului.

     
  4. Balan Claudiu

    Noiembrie 10, 2008 at 3:59 pm

    Multumim mult pentru linkuri.

     
  5. Elena Blanaru

    August 24, 2015 at 4:24 pm

    Daca imi permiteti, as mai adauga un blog: 11mai.ro

     

Lasă un răspuns

 
