RSS

The future is dark, the future is Orange

29 iul.

Afisand o „sfintenie satanica”, Rihanna este inconjurata, intr-o reclama Orange, de diverse simboluri si semne cum ar fi aureola, razele illuminati, triunghiul intors (semn masonic), coarnele, cele sase  „sfesnice” si „multimea” nesfarsita din spate, care se pierde in negura. Toate acestea se regasesc in cea mai noua reclama Orange Young> satanism la nesfarsit.

Viitorul nu suna deloc bine…

 
Un comentariu

Scris de pe iulie 29, 2010 în citadela, diverse, Fara categorie

 

Etichete: , , , , , , ,

Un răspuns la „The future is dark, the future is Orange

  1. I.Cristian

    iulie 29, 2010 at 2:37 pm

    Asa este… viitorul nu suna deloc bine, daca se ajunge sa se promoveze la o asemenea scara si de o asa mare (gigantica) companie reclame cu conotatii clar satanice. Trebuie sa ne trezim, eventual sa ne rugam mai mult, sau sa fim mai atenti in jurul nostru…

     

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat: