RSS

Parintele Adrian Fageteanu a adormit intru Domnul

28 Sep

99 de ani si 9 luni in pantece…


A adormit in Domnul, spre seara, la Bucuresti, tocmai in ziua pomenirii Sf. Antim Ivireanul – ctitorul si ocrotitorul manastirii bucurestene in care si-a petrecut o buna bucata de vreme, facand parte, alaturi de alte personalitati de marca ale ortodoxiei romanesti, din Miscarea „Rugul Aprins”. Dupa calendarul neindreptat insa, el s-a ridicat cu sufletul la cer in ziua pomenirii Inaltarii Sfintei Cruci de catre patriarhul Macarie. Viata i-a fost inca de la bun inceput o mare si binecuvantata cruce… „Scumpa este inaintea Domnului moartea cuviosilor lui!” (Ps. 115, 6).

Cunoscut de cei mai multi drept un duhovnic aspru, plin de zel sfant si neingaduitor cu pacatul, Parintele Adrian Fageteanu (de la Locurele si Lainici) a adormit in Domnul pe 27 septembrie a.c., in jurul orelor 19.30, la un spital bucurestean in care se afla pentru tratarea unei mai vechi afectiuni pulmonare. S-a impartasit cu Sfintele Taine si, nu dupa multe zile, facand stop cardio-respirator, s-a mutat la Domnul in pace.

Din informatiile culese, inmormantarea parintelui va avea loc sambata, 1 noiembrie, orele 12,00, la Sfanta Manastire Lainici. Pentru bucuresteni, trupul sau va fi depus in jurul pranzului miercuri, 28 septembrie, la Sf. M-rea Antim, unde cei care l-au iubit si pretuit isi vor putea lua ramas bun de la el pana joi, 29 septembrie, orele 12,00.

.

Dumnezeu sa-l odihneasca cu dreptii!

foto>

http://naneste.deviantart.com/art/Adrian-Fageteanu-186837690

http://treptespredumnezeu-portrete.blogspot.com/2011/07/pr-adrian-fageteanu.html

 
 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri la „Parintele Adrian Fageteanu a adormit intru Domnul

  1. Mariana Gurza

    Septembrie 28, 2011 at 8:58 am

    Dumnezeu sa-l odihneasca cu dreptii!

     
  2. teodul

    Septembrie 29, 2011 at 11:04 pm

    Astazi am fost si eu,nevrednicul si pacatosul,de am vazut pentru prima oara pe Parintele Adrian ieromonahul,la Manastirea Antim.Am venit cu gandul sa trec pe la catafalcul sfintiei sale,sa ma rog,sa iau o binecuvantare,iar apoi sa plec(la treburile lumesti).Dar am simtit o atat de mare binecuvantare si fericire in preajma Parintelui,incat am uitat de toate grijile lumesti si nu mai imi venea sa mai ma despart de Parintele Adrian,asa incat am ramas si la Procesiune, si la Prohodire,pana cand Parintele a fost luat cu masina si dus spre Manastirea Lainici.Eu am auzit pentru prima oara de Parintele acum 7-8 ani,de la o cunostinta de-a mea,care s-au marturisit o vreme la sfintia sa.Apoi m-am informat de pe net despre sfintia sa,am vazut imagini video pe internet cu sfintia sa,si deja incepusem sa am convingerea ca Parintele este un sfant,chiar daca nu-l cunoscusem personal…eu asa simteam.Dar ce mi s-a intamplat astazi,cat am stat in preajma sfintiei sale, m-a rascolit total.UN OM CU ADEVARAT SFANT,care transmitea o pace si o mangaiere duhovniceasca pana la lacrimi!…si nu erau lacrimi de durere!…erau lacrimi de fericire pentru ca m-a invrednicit Dumnezeu si Maicuta Domnului sa am ocazia sa ma aflu in preajma unui OM SFANT,de care auzisem,dar pe care nu-l vazusem.Parintele este VIU in ceruri,cu sufletul,si tare mult vreau ca se roage si pentru mine pacatosul,sa faca Dumnezeu cu mine,dupa voia Sa cea sfanta,ca sa-mi dea iertare de pacate si mantuire,ca sa am ocazia (ca) si in viata de veci sa ma aflu in preajma sfantului Parinte ADRIAN,ieromonahul.AMIN!

     

Lasă un răspuns

 
