RSS

Essex – ul in imagini

09 nov.

215

ESSEX -ul  in imagini

Aveti mai jos cateva fotografii de la manastirea „Sf. Ioan Botezatorul” din Maldon – Essex *(stavropighie patriarhala ce depinde direct de Patriarhia Ecumenica), care a fost intemeiata in 1959 de Arhim. Sofronie Saharov, ucenicul Sfantului Siluan Athonitul *(mai multe detalii AICI). Pentru o perioada de timp, aici s-a nevoit si Parintele Rafail Noica (‘celalalt Noica’), ucenic al Parintelui Sofronie Saharov si fiul cunoscutului filozof Constantin Noica; cunoscut in special pentru conferintele de o profunzime deosebita pe care le-a sustinut si inca le mai tine pe diferite teme duhovnicesti.

Am primit aceste fotografii de la bunul meu prieten I.N. care locuieste in Anglia, caruia pe aceasta cale ii si multumesc.

PS: pot spune ca prin aceasta postare am dus  pana la extrem limitele WordPress-ului, inserand peste 90 de fotografii, consumand cativa zeci de mb din rezerva interna a blogului si stand cateva ore bune in fata calculatorului… pe un fundal de muzica lina, marca Gheorghe Zamfir, pentru a arata in imagini ce este aceasta manastire, in care ucenicii unui sfant au gasit de cuviinta a se linisti. Ce e special la aceasta obste manastireasca, lasand pentru putin la o parte sorgintea duhovniceasca care isi are obarsia in Athos, fundamentata pe invataturile Sf. Siluan Athonitul, este faptul ca au reusit sa inchege o obste cu calugari si calugarite de mai multe nationalitati. Pentru acest lucru, manastirea Sf. Ioan Botezatorul este o manastire unicat in spatiul Ortodoxiei contemporane.

dan.camen.

1

Biserica ‘Tuturor Sfintilor’

234569101112

78

~~~+~~~

13

Indoor & Outdoor

21314151627281911011112412113114152717202112223161819

~~~+~~~

110

Primul paraclis

32425264

~~~+~~~

251

Viata Sfantului Siluan Athonitul in imagini

1122936435363732618292102113122132141151161171181191201221231241212271

~~~+~~~

232

Trapeza

11424221037445465252748393103115123133142152162172182192202213222

~~~+~~~

reposed_elder_sophronyArhimandritul Sofronie Saharov,

ucenicul Sfantului Siluan Athonitul

11621438

~~~+~~~

Vezi despre Essex si AICI

foto 1 *(Pr. Rafail & Arhim. Sofronie)>

http://www.orthodoxphotos.com/Orthodox_Elders/Romanian/Fr._Rafail_Noica/21.shtml

foto 2 * (Arhim. Sofronie adormind)>

http://orthodoxwiki.org/images/f/fa/Reposed_Elder_Sophrony.jpg

 
22 comentarii

Scris de pe noiembrie 9, 2008 în diverse, ecclesia, Pelerinaje, Photos

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

22 de răspunsuri la „Essex – ul in imagini

  1. Vasilica

    noiembrie 10, 2008 at 3:47 pm

    O mare bucurie am simtit vazand aceste imagini de la man.Sf.Ioan Botezatorul din Essex.Am cicit despre cuv.

     
  2. Vasilica

    noiembrie 10, 2008 at 3:51 pm

    O mare bucurie am simtit cand am vazut aceste imagini de la Essex.Din ceea ce am citit am aflat ca cuv.Sofronie era un om al bucuriei si dragostei in Hristos Domnul.Duhul sfinteniei si a bucuriei pr.este si acum in manastire.Multumiri celui care a pus aceste poze.

     
  3. heraaskuortodox

    noiembrie 10, 2008 at 7:07 pm

    multumesc

     
  4. arhiva-ortodoxa

    noiembrie 13, 2008 at 12:12 pm

    Daca va lipseste spatiul incarcati pozele pe arhiva-ortodoxa si lasati pe blog numai tag-urile img

    Toate cele bune
    admin a-o

     
  5. dancamen

    noiembrie 13, 2008 at 1:02 pm

    Pt. admin *(arhiva-ortodoxa):

    sa stii ca nu m-am gandit la varianta propusa de tine… de acum cred ca voi face cum ai zis, ca oricum o sa am ocazii destule…

    dan.camen.

     
  6. ana maria

    noiembrie 24, 2008 at 7:27 pm

    DUMNEZU m-a dus la Manastirea SF IOAN BOTEZATORUL ,unde Sf SILUAN impreuna cu SF SOFRONIE au facut o minune in cazul meu. am ajuns acolo disperata si fara nici o speranta dar ceva in mine imi spunea k acolo imi pot gasi raspunsul la multe intrebari pe care le aveam.Nu am plecat pana nu am vorit cu un parinte de acolo.nu cunosteam pe nimeni,dar DUMNEZEU mi-a scos in cale pe maicuta THECLA din Romnaia, iar ea m-a dus la Parintele ZAHARIA ,ucenicul SF SOFRONIE ,care m-a primit si s-a rugat pt mine.NU va puteti da seama linistea si pacea sufleteasca cu care am plecat de acolo.totul e sa credeti si sa va rugati iar DUMNEZEU va conduce pasii acolo unde trebuie.Si cel mai important nu uitati si nu ezitati sa-i multumiti la DUMNEZEU pt tot ce va da,iar daca e un lucru mai putin usor de dus cu atat mai mult Multumiti LUI si veti vedea ce usor va parea.DUMNEZEU sa va ajute la toti.

     
  7. calindragan

    decembrie 15, 2008 at 9:03 pm

    Doamne ajuta!

    As dori sa va cer acordul pentru a prelua din pozele cu manastirea din Essex pe blogul http://www.rafailnoica.wordpress.com.
    Ce spuneti?
    Calin Dragan

     
  8. dancamen

    decembrie 18, 2008 at 9:15 am

    Pt. Calin Dragan>

    cu toata bucuria aveti permisiunea sa puneti pe blogul dvs. fotografii sau materiale cu Pr. Rafail Noica, cate veti gasi pe blogul Theologhia

    dan.camen.

     
  9. calindragan

    decembrie 28, 2008 at 5:25 am

    Va multumesc, Domnul sa va binecuvinteze! Sarbatori fericite!

     
  10. cristian

    ianuarie 30, 2009 at 2:42 am

    cum se poate ajunge la manastire? puteti sa imi trimiteti adresa la simipopa @ lycos . com?

    multumesc anticipat

     
  11. daniela

    aprilie 14, 2009 at 10:59 am

    Doamne ajuta, am si eu o mica rugaminte: mi-as dori sa ajung vreodata pe acolo, cand va randui cel de Sus, dar pentru aceasta as avea nevoie de un mic ajutor si anume sa mi spuneti cum se poate ajunge, poate ma ajutati cu un contact, nr de telefon. mi-as dori tare mult. Multumesc, adresa este andry_arts@yahoo.com

     
  12. paul

    august 11, 2009 at 2:18 pm

    imi puteti spune si mie adresa manastirii pe e-mail

     
  13. Alexandra

    septembrie 28, 2009 at 2:56 pm

    As dori si eu adresa pentru ca voi pleca la studii in zona Essex si mi-ar placea sa ajung si la manastire.
    Va multumesc anticipat.

     
  14. georgiana palii

    octombrie 9, 2009 at 4:10 am

    Foarte mult imi doresc sa ajung si eu acolo, ati putea sa-mi spuneti si mie adresa manastirii, un telefon, un contact? Adresa este georgiana_palii@yahoo.com.
    Multumesc mult! Doamne ajuta!

     
  15. vlad

    septembrie 8, 2010 at 6:36 pm

    Sunt si eu de ceva vreme in UK si tin neaparat sa ajung la manastire in Essex… Se poate sa imi scrieti ce mijloace de transport pot sa folosesc ca sa ajung acolo plecand din Londra? Mii de multumiri!!!

     
    • MNichitean

      octombrie 23, 2010 at 11:48 pm

      The Patriarchal Stavropegic Monastery of St John the Baptist, The Old Rectory, Tolleshunt
      Knights, Maldon, Essex CM9 8EZ. Contact 01621-816471. Sunday Liturgy 10.15am, Hours
      and Holy Liturgy. Cauta pe tfl dupa postcode si gasesti rute de tren si autobuz.

       
    • irina vasile

      noiembrie 28, 2012 at 4:14 pm

      Va spun eu care am fost acolo saptamana trecuta. Trebuie luat tren din statia LONDON LIVERPOOL STATION (in zona Tower City) , catre WITHAM localitate din Essex). Sunt cam 6 statii de tren, si nu se schimba, e direct. Apoi in WITHAM va dati jos si luati autobozul 91. E la stanga statiei de tren cam la 100m, statia de autobuz. nu vine f des acest autobuz,. si ultimul din zi e cam la ora 16 . Pentru a reveni pe aceeasi ruta dupa aceasta ora, va trebuie niste numere de taxi locale, care sa vina sa va ia DE LA MANASTIRE catre WITHAM inapoi, la gara. MAi bine programati o ora pt taxi cand sa vina la manastire sa va ia, daca este tarziu seara/noaptea… In TOLLESHUNT KNIGHTS coboriti si veti gasi,este usor, CHURCH STREET la capatul careia e manastirea. Dumnezeu sa va ajute! Pentru mine a fost un drum plin de ispite, dar… asa o pacatoasa cred si eu.

       
  16. gabrielamihaitadavid

    iulie 11, 2013 at 7:12 pm

    Multumiri din tot sufletul !Minunata postare ! Bunul Dumnezeu sa va rasplateasca efortul !

     
  17. amalia

    august 20, 2013 at 10:56 pm

    multumim frumos pentru informatiile cu privre la cum putem ajunge

     
  18. Claudia

    august 4, 2014 at 8:18 pm

    Multumesc din suflet tuturor care au ajutat prin aceste mesaje umilii enoriasi sa ajunga la manastire. Eu abia am venit in zona si abia astept sa pot ajunge s-o vizitez. A fost un miracol, deoarece prima imagine cu Essex a fost reprzentata prin aceasta manastire. Sa ne ajute Dumnezeu pe toti sa realizam tot ce ne-am propus si sa nu uitam sa fim buni si sa ne ajutam intotdeauna.

     

Lasă un comentariu