RSS

Ceremonie a cavalerilor de Malta in Catedrala ortodoxa din Timisoara

30 oct.

blazonul Ordinului Cavalerilor Maltezi

Ceremonie a cavalerilor de Malta in Catedrala ortodoxa din Timisoara

Doamne, recunosc ca am ramas mut. Ma simt tradat. Ma simt oribil. Spuneti-mi acefal. Spuneti-mi sentimental. Spuneti-mi acefal si sentimental. Spuneti-mi si mie ce s-a intamplat? Inseamna ca pana la urma ce am inceput mai inainte in forta, adica incercarea pe cat imi este cu putinta sa arat ce este masoneria, sau macar radacinile de la suprafata ale ei, iata ca acum a fost folositor. Iata ca am fost cat-de-cat pregatiti pentru tot felul de ‘surprize’ dar la asta sincer, nu ma asteptam.

Cel putin domnul Laurentiu Dumitru de la care am luat aceste clipuri, ne-a obisnuit cu materiale noi si bune, de care voi profita si eu, si le voi promova cat voi putea de mult.

Imi aduc aminte la un moment dat, dupa ce a fost declaratia de presa a Patriarhiei in legatura cu Pfp. Daniel si masoneria, un alt blogger, confrate de-al nostru care detine si o revista culturala-politico-religioasa pe nume Claudiu Tarziu isi punea intrebarea de ce nu se mai ia atitudine din partea Sinodului impotriva masoneriei. Adica nu e de ajuns doar o declaratie de presa ci stiind masoneria ca o pata neagra ce roade madularele Bisericii noastre, de ce nu o afuriseste Sinodul? In 1937 s-a luat o pozitie impotriva masoneriei de catre Sfantul Sinod insa una blanda, deoarece mai erau masoni si printre cei din ‘fruncea’ sinodului. Deci un pic cam blanda si de ochii lumii, insa destul de valabila canonic.

Cavalerii maltezi si un cavaler sfintit al Domnului

Simt un sentiment de tradare. Eu personal ma simt tradat. Eu unul, indiferent cine a aprobat aceste ceremonii, desi stiu ca ele sunt si de ochii lumii-insa tocmai de aceea- nu am sa fiu de acrod niciodata cu ele. Da! consider aceste fapte ca fiind unele ne-ortodoxe. Nu doar catolice ci chiar pagane. Straine de invatatura ortodoxa precum am invatat-o eu de la Parintii la care am mers si am crescut.

Asta pot face eu, cine ma va mai auzi…chiar aici, asa, pe-un mic blog. Am sa stau IMPOTRIVA acestor oameni, a celor ce savarsesc aceste fapte si acelor ce le binecuvinteaza si le incuviinteaza. Am sa fiu numit acefal, am sa fiu numit un pic sentimental insa cred ca o sa mai fie astfel de ‘iesiri publice’ ale acestor masoni in spatiul Ortodoxiei si deci, implicit… o sa fiu mai-mereu numit cu apelativele mai sus mentionate.

Probabil ca pana la urma voi fii din ce in ce mai singur in aceasta BATALIE. Pentru ca pana la urma se vrea a fi o batalie – pentru ca nu e doar o intamplare doar asa, nevinoavata – care va aduce in cele din urma la o biruinta pe undeva.

Mda… iata un ortodox cum vorbeste pe internet pe blogul sau despre ceilalti ortodocsi sau despre ierarhie… de fapt nu impotriva acestora vorbesc eu ci impotriva celor ce nu apara Ortodoxia precum au fost pusi sa o apere. E un cuvant prin Biblie, uitat de ceva vreme cu atatea adunari ecumeniste si protocoale de tot felul… ‘uraciunea pustirii’ care e tot mai aproape de noi.

In rest totul e bine, purcelusii zboara in carduri pe cer, putem vorbi ziua-ntreaga pe net despre faptul ca psd-ul a mai incercat o noua motiune de cenzura, Tariceanu…. Chiuariu…. Becali…. Steaua…. Prigoana…. Bahmunteanu….. Monica Columbeanu… Yri… alegeri uninominale…. UE… insa ne vom situa mereu langa miezul problemei.

sunt curios… care e urmatoarea miscare… cine mai iese in fata lumii… ca noi aici ramanem, si Cuvantul nostru e cu noi. Amin!

pentru ‘cultura generala’ puteti citi si urmatoarele articole urmand linkurile>

aici

aici

aici

dan.camen.

 
18 comentarii

Scris de pe octombrie 30, 2007 în citadela, diverse, ecclesia, religie, Vesti, Videos

 

18 răspunsuri la „Ceremonie a cavalerilor de Malta in Catedrala ortodoxa din Timisoara

  1. eu

    noiembrie 12, 2007 at 10:50 am

    e strigator la cer ce se intampla. ce e aiureala aia satanista cu cavalerri maltezi? foarte grav ce se intampla cu toate ordinele astea si sectele pe care le toleram. cum sa inchirieze Biserica lui Iisus satanistilor???????????????? DE CE NU IA NIMENI MASURI????????????.
    BANUL E OCHIUL DRACULUI SI A INROBIT BISERICA ORTODOXA DACA NU S-AU LUAT MASURI. O SA INCEAPA SA NE FIE FRICA SA MERGEM SI LA BISERICA SA NE SPOVEDIM. ASA O SA AJUNGEM. O SA INCEAPA PRIGOANA CRESTINILOR IN CURAND. SI VA FI UNA PSIHICA.
    ALARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! FACETI CEVA !

     
  2. eu

    noiembrie 12, 2007 at 7:03 pm

    adevarul e ca mergem spre sfarsit cu pasi repezi. se apropie sfarsitul lumii si leac nu exista. fiecare rezista ispitelor diavolului asa cum poate, dupa cata dragoste pentru Iisus Hristos are.deja ne prigonim unii pe altii, iar arma e cea psihologica. efectele sunt grave. oamenilor le e frica sa mai vorbeasca nu pot sa- si gaseasca un loc de munca daca nu se inchina satanistilor de la locul respectiv.sexul este pe primul plan . oamenii au inebunit complet, s-au lasat prada pe nesimtite puterilor diavolului si au devenit adevarate arme .nici manastirile nu mai sunt sigure.

     
  3. munteanu grigorie

    ianuarie 5, 2008 at 11:34 pm

    cine poate fi de acord cu asa ceva

     
  4. DORINA

    ianuarie 31, 2008 at 5:46 pm

    da,este o tradare,si ma bucur ca nu toti sunt orbi.

    aveti articole foarte bune ,tineti-o tot asa si cautati-L pana se poate gasi ,pe scumpul nostru Domn,Isus Hristos. avem deja banca mondiala,urmeaza politie mondiala,biserica mondiala ,guvern mondial si este foarte aproape prigoana de care vorbiti, VEGHEATI !!!!

     
  5. blidar

    februarie 21, 2008 at 3:35 pm

    Cu adevarat ca Biserica nu e de inchiriat ci de iubit dar cred ca suntem si putin prea alarmisti, nu in sensul ca nu e grev si ca nu reflecta o directie gresita ceea ce s-a intamplat ci ca felul de a intelege aceasta greseala mi se pare prea alarmist si pasional!

     
  6. ALO12

    august 26, 2008 at 2:00 pm

    PAREREA MEA ESTE CA ATATA TIMP CAT NU EXISTA INFORMATII PTR.MASA DE ROMANI DESPRE MASONERIE SI SCOPUL EI SATANIC ASTFEL DE LUCRURI SE VOR MAI INTAMPLA IN ROMANIA. DUMINICA IN LOC SE MARGEM LA BISERICA SI SA NE RUGAM MERGEM LA GRATAR,BETIE,SCANDAL!!!!PRIVITI IN JURUL VOSTRU SI VA VETI UIMI.LUMEA ALEARGA NUMAI DUPA BANI,MANCARE,BAUTURA SI TRAI BUN!!!!NU ASA ERA SI IN VECHIUL BABILON?SAU SODOMA SI GOMORA?ASTEA SUNT SEMNELE DE PE URMA!!!!NU TREBUIE SA NE MAI UIMIM CI TREBUIE SA VEGHEM.BISERICA CATOLICA E CAZUTA DEMULT.ACUM URMEAZA BISERICA ORTODOXA PTR.CA ORTODOXIA ESTE CEL MAI MARE DUSMAN AL MASONILOR. PREOTI CARE NU CUNOSC SEMNELE FIAREI PTR.CA AU AJUNS PREOTI PRIN PILE SERVITOARE NU AU CREDINTA NECESARA DE A CONDUCE TURMA CE IA FOST INCREDINTATA.SI SATAN CREDE IN DUMNEZEU PTR.CA IL VEDE TOT TIMPUL DAR NU SE POATE MANTUI.

     
  7. liviu

    noiembrie 25, 2008 at 12:24 am

    vai de capul lor,atat am de zis…si vai de cel care i-a lasat in Catedrala noastra Ortodoxa.Dumnezei sa ii randuiasca!

     
  8. Petru Strutinschi

    ianuarie 23, 2010 at 11:10 pm

    Cu parere de rau stiu prea putin despre MASONII si in general lucruri negative.
    Am sa incercin timp de 6 luni sa studiezi subectul si daca informatia pe care o am gresita, a sa educ nepotii cu viitorul spre maso…….
    Cu respect Dr. Strutinschi

     
  9. pricop1992

    iunie 28, 2010 at 5:24 pm

    tara este varza :) iar Romania este o plantatie

     
  10. victor

    octombrie 19, 2011 at 12:22 pm

    ma eu nu stiu de ce trebuie ca sa te inscri intr_un ordin ca acesta ca sa faci pace in lume.Daca nu te inscri intr_un ordin din asta satanic cred eu,nu mai poti sa faci bine in lume,oare eu nu pot sa fac bine in lume daca sunt crestin ortodox si sa fac bine in numele biserci.nu in numele acestui ordin dracesc si diabolic,in care ei incetul cu incetul i_L indeparteaza pe Dumnezeul nostru cel adevarat.Fiti tari fratilor si nu va inchinati acestor ordine draceti chiar daca va ademenesc cu fucti mari in societate.

     
  11. lacramioara

    ianuarie 13, 2012 at 10:12 pm

    ‘’Viaţa este o luptă neâncetată în care diavolul se lupta cu Dumnezeu şi câmpul de luptă este inima omului’’ (F.M. Dostoievscki)

     
    • Elena_z.c.

      iulie 5, 2012 at 11:27 pm

      „viaţa e un rai în care toţi ne desfătăm, numai că noi nu vrem să ne dăm seama de asta, căci dacă am vrea, chiar mîine tot pâmîntul ar fi un rai. „(Fratii Karamazov – F. M. Dostoievski)

      „La ce bun să mai numărăm zilele, cînd e de ajuns una singură pentru ca omul să cunoască pe deplin fericirea! ” (Fratii Karamazov – F. M. Dostoievski)

      „Nenorocirea altuia nu sădeşte în mintea nimănui înţelepciunea.” (Fratii Karamazov – F. M. Dostoievski)

      „Viaţa e duelul lui Dumnezeu cu diavolul, iar câmpul de bătălie sunt eu.” (Fratii Karamazov – Dostoievski)

       
    • Elena_z.c.

      iulie 5, 2012 at 11:32 pm

      „dacă Dumnezeu nu există, totul este permis” (Dostoievski)

       
  12. Logos

    mai 17, 2013 at 1:30 pm

    Fara suparare, va trimit pe toti sa puneti mana pe carte. De curiozitate cate clase aveti? Recomandarea mea este ca pe viitor inainte de a posta ceva documentati-va!

     

Lasă un comentariu